Oferta

Marketing 360

Wierzymy w potęgę mediów – tych widocznych i tych mniej. Swoim Klientom proponujemy obsługę kampanii marketingowych i PR-owych w zakresie 360 stopni – kreatywnie, sprawnie i profesjonalnie.

Nasze działania to szereg akcji promocyjno-wizerunkowych z wykorzystaniem
  • Kampanii radiowych
  • Kampanii telewizyjnych
  • Kampanii prasowych – w docelowym typie prasy tradycyjnej i internetowej, w tym wypuszczanie informacji prasowych dotyczących planowanych eventów oraz późniejszych relacji z ich przebiegu
  • Kampanii Mailingowych – w ramach wewnętrznej lub zewnętrznej bazy danych
  • Ambient Marketingu – organizowanie wydarzeń performancowych, działań kooperacyjnych, niestandardowych działań outdoorowych etc.
  • Działań outdoorowych – billboardy, citylighty, plakaty, ulotki etc.
  • e-Marketingu
    • Współpracy z blogerami lokalnymi oraz o ogólnopolskim zasięgu
    • Prowadzenia bloga Klienta
    • Mediów Społecznościowych – publikacje aktualności dotyczących Klienta
    • Reklam graficznych – display, bannery internetowe, etc.; ich przygotowanie oraz publikacja
    • Reklam multimedialnych – prezentacje multimedialne, przygotowanie oraz produkcja prezentacji audio-video
  • CSR – wykorzystanie społecznej odpowiedzialności marki do zwiększenia jej rozpoznawalności na rynku lokalnym
  • Działania B2B
W ramach działań objętych fee agencji, znajdują się
  • Dedykowany Państwu opiekun
  • Przygotowywanie koncepcji reklamowej w oparciu o informacje otrzymane od Zleceniodawcy
  • Tworzenie tekstowych treści promocyjnych i wizerunkowych
    • Artykuły sponsorowane
    • Treść mailingu
    • Treści materiałów outdoorowych
    • Hasła, tytuły, slogany
    • Scenariusze
  • Tworzenie media planu
  • Koordynacja i realizacja zaplanowanych działań
  • Comiesięczne raportowanie działań reklamowych
  • Tworzenie strategii działań promocyjnych i wizerunkowych
  • Selekcja i dobór odpowiednich narzędzi, stałe monitorowanie stopnia skuteczności narzędzi
  • Nawiązywanie kontaktów biznesowych
  • Poszukiwania i angażowanie partnerów do działań promocyjnych i wizerunkowych
  • Budowanie relacji z dziennikarzami
  • Pełne zaangażowanie, dostępność i komunikatywność

Public Relations

Proces komunikacji marki z Klientem jest procesem złożonym, opierającym się o wiele czynników i wymagającym ciągłej uwagi. Do najważniejszych jego elementów zalicza się nie tylko kreację odpowiednich przekazów, ale umiejętność szybkiej reakcji na każdą reakcję Klienta – na jego pozytywne i negatywne komentarze, pytania oraz uwagi.

  • Analiza wizerunku w mediach
  • Opracowywanie strategii komunikacji marki z odbiorcą
  • Prowadzenie biura prasowego
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów biznesowych
  • Prowadzenie działań w mediach społecznościowych
  • Tworzenie komunikatów
  • Tworzenie wydawnictw firmowych – katalogi, broszury, okólniki
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe
  • Prowadzenie działań z obrębu wewnętrznego i zewnętrznego Employer Brandingu
  • Planowanie i realizacja działań z obrębu Społecznej Odpowiedzialności Marki

Eventy

W ramach współpracy oferujemy Państwu organizację lub wsparcie w organizacji eventów w każdym zakresie i wskazanej tematyce.

Konferencje

  • Meetupy, barcampy, spotkania branżowe
  • Eventy firmowe i integracyjne
  • Premiery
  • Eventy marketingowe
  • Eventy kulturalne
  • Udział w targach i prezentacjach
  • Udział partnerski

 

Przygotowanie infrastruktury i zaplecza technicznego

  • Catering
  • Obsługę kelnerską i porządkową
  • Ochronę
  • Rejestrację i weryfikację uczestników
  • Zakwaterowanie

Atrakcje dodatkowe

  • Koncerty
  • Pokazy mody
  • Jazdy rajdowe
  • Występy taneczne i artystyczne
  • Iluminacje świetlne i wiele innych

 

Zatrudnienie personelu pomocniczego

  • Styliści fryzur
  • Make-upiści
  • Charakteryzatorzy

 

Wsparcie logistyczne

  • Dostarczenie niezbędnego wyposażenia
  • Projekt układu
  • Dobór i realizację gadżetów
  • Koordynację i nadzór nad całością

Social Media

Planując strategię dla naszych Klientów, w zależności od odbiorcy końcowego, dopasowujemy odpowiedni kanał komunikacji w mediach społecznościowych: Facebook, YouTube, LinkedIn, SnapChat lub inne.

Prowadzenie jednego profilu w mediach społecznościowych to:

  • Redagowanie i publikacja ustalonej z Klientem liczby postów dziennie
  • Komunikacja z Klientami w czasie rzeczywistym – reagowanie na polubienia, komentarze i wiadomości pozostawione na fan page’u
  • Skuteczna i zgodna z dobrymi praktykami reakcja na sytuacje kryzysowe – skargi, uwagi, niepochlebne komentarze
  • Wchodzenie w interakcje z innymi markami
  • Opracowywanie oraz realizacja kampanii reklamowych
  • Opracowywanie oraz przeprowadzanie konkursów
  • Reklama, opracowywanie regulaminów konkursów oraz grafiki dedykowane

Copywrighting

Dobrze skonstruowany tekst marketingowy to najlepsza wizytówka Twojej firmy. Odpowiednio dobrane słowa-klucze zawarte w tekście pozwolą nie tylko na odpowiednie skojarzenie z firmą lub marką, ale też pozycjonowanie strony lub profilu społecznościowego w Internecie.

Nasza oferta obejmuje tworzenie wszystkich treści, jakie mogą wpłynąć na wizerunek Twojej firmy

  • Nazwę lub tytuł
  • Hasło reklamowe
  • Treść na dowolny nośnik reklamowy – np. billboard lub banner
  • Treść do drukowanych materiałów reklamowych – np. katalogi, broszury, ulotki
  • Dłuższy tekst promocyjny – artykuł, lead prasowy
  • Treści na strony internetowe
  • Treści do kampanii e-mailingowej
  • Scenariusz: Kampanii radiowej, telewizyjnej lub internetowej
  • Treści prezentacji multimedialnych

Projekty Graficzne

Club PR&Marketing to doświadczeni praktycy, którzy doradzą Państwu jak w skuteczny i prawidłowy sposób zbudować lub odświeżyć markę.

Z tym wiążą się następujące działania:

  • Wykonanie logotypu
  • Księga znaku
  • Projekt wizytówek
  • Projekt papieru firmowego, ulotek, plakatów, broszur, folderów
  • Projekt oraz budowa strony

Grafiki reklamowe:

  • Projekt plakatu
  • Projekt banneru
  • Projekt ulotki
  • Projekt billboardu

Foto & Video

Film

Oferujemy możliwość tworzenia filmów z wykorzystaniem odpowiedniego sprzętu: kamery cyfrowej w jakości Full HD, profesjonalnego statywu oraz oświetlenia.

Materiał filmowy zarówno nakręcony przez zleceniobiorcę lub dostarczony bezpośrednio przez zleceniodawcę może zostać obrobiony zgodnie z zaleceniami – korekcja kolorów, odpowiednie cięcie, zmiana formatów, usunięcie niektórych elementów czy dodanie muzyki bądź napisów.

Fotografia

Oferujemy wykonywanie profesjonalnych sesji fotograficznych z udziałem doświadczonych modelek i modeli. Fotografia reklamowa to nie tylko zdjęcia potrzebne do stworzenia kreacji wizualnych, takich jak plakaty, ulotki, billboard itd. Przyciągające wzrok zdjęcia produktowe to podstawa estetycznie wykonanego katalogu lub sklepu internetowego.

Prezentacja Multimedialna

Jest to atrakcyjniejsza forma prezentacji niż pokaz slajdów power point. Prezentacja tego typu ma zastosowanie między innymi na billboardach video czy telebimach.

Animacja

Animacja video prezentująca np. produkt bądź opisująca w przyjazny sposób jak korzystać z programu bądź strony internetowej.

Szkolenia

Szkolenia pozwalają na poszerzenie perspektywy, Twojej i Twoich pracowników. Dzięki nim możecie otworzyć się na nowe rozwiązania oraz znaleźć zupełnie inne ścieżki na wykorzystanie tych dotychczas znanych.

Niewątpliwym plusem przeprowadzanych szkoleń jest fakt, że są one organizowane w rozmaitej formie i w różnym czasie. Ich specyfika może być w pełni dopasowana do potrzeb danego przedsiębiorstwa, a miejsce szkoleń może być wybrane takie, by dotarcie do niego nie stanowiło dodatkowego problemu.

Jaki zakres szkoleń możemy Państwu zaproponować?

Szkolenia sprzedażowe
  • Ekspert w komunikacji sprzedażowej
  • Analiza i budowa bazy klientów
  • Zamykanie sprzedaży i obrona marży
  • Negocjacje handlowe
  • Sprzedaż przez telefon
  • Motywowanie handlowców
  • Zarządzanie zespołem handlowym
Szkolenia sprzedażowe
  • Podstawy komunikacji marketingowej
  • Sztuka pisania tekstów reklamowych
  • Sztuka pisania ofert i korespondencji z kontrahentami
  • Nowoczesna orientacja marketingowa
  • Wprowadzanie nowych marek na rynek
  • Zarządzanie marką
  • Nowoczesne kanały komunikacji
  • Skuteczna strategia marketingowa
  • E–marketing
  • Wykorzystanie marketingu internetowego i mediów społecznościowych w działaniach firmy
Pozostałe tematy
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Asertywność
  • Perswazja i wywieranie wpływu
  • Język NLP
  • Budowanie autorytetu
  • Autoprezentacja
  • Kreowanie własnego wizerunku
  • Wystąpienia publiczne
  • Zarządzanie emocjami
  • Zarządzanie sobą w czasie
  • Inteligencja emocjonalna